Benskak och illamående

Trodde att detta skulle bli en bra dag.. Hade det lite på känn.
Så fel man kan ha!

Började visserligen bra. Vaknade brevid Nicco, kunde ligga kvar och slappa ett bra tag. Mådde bra för första gången på ett par dagar, har mått så sjukt illa innan.. Käkade frukost och bestämde oss för att ta en tur ner på systemet ihop innan vi skulle jobba. Går ner där.. och givetvis börjar jag må galet illa igen.. Inte "Spy-må-illa" men riiktigt illa.. lagom för att man inte vill stå upp i alla fall..
Går ner mot knutpunkten... O får syn på någon jag mer än gärna skulle kunna sätta ett skott i pannan på. Den vanliga reaktionen med att allt blod försvinner ner till fötterna och jag blir helskakis.. Givetvis. Ovanpå megaillamående. Det är väl bara att gratulera? Buhää.. :(

Tänkte väl lite att det blir bra när jag är på jobb..Positiv som man är född. Men nej.. MASSOR med spring, 1000tals människor överallt..och detta sorl. Det är precis överallt. Spring med strykjärn, folk som skäller över fel våningsplan, ingen hovis i restaurangen, telefonen ringer hela tiden och mailboxen bara svämmar över. O i mitten står jag så sjukt trött att jag skulle kunna lägga mig på golvet och somna.
Ögonen vill inte va öppna och känner mig mindre engagerad än någonsin.. Låter inte riktigt som Sandra va?

Isch.. Vill ha min ledighet NU!
Jaja, om mindre än 24 timmar är jag ledig i fyra dagar.. Gissa om det behövs?! Skulle behöva en veckas solsemester också. Men de kommer det med. Nån gång!

Jobbar vändpass ikväll.. dvs hemma tolv o måste upp 5..jippie. Hoppas på en någerlunda lugn förmiddag..Annars löser väl det sig det med.. Det gör det alltid.

Näe.. Måste ta tag i mina mail nu.

So long!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Skott i pannan--- låt mig gissa ????

2007-12-28 @ 17:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0