Blodrött..

Samma färg som på mina naglar just nu :)

Hmm har nog ätligen lugnat ner mig lite efter jobb. Ska bli så underbart att vara ledig i fyra hela dagar nu.. Skönt och välbehövligt. Mitt huvud vill inte mer.
Jobbade ju kväll i onsdags.. Massor att göra plus att nån knasig dunderförkylning tog över min kropp.. trodde at någon skämtade först..det var ju knappt två veckor sen jag blev frisk från förra omgången..:( Men nejdå, något skämt var det inte..Fick snällt springa och snyta mig 1 miljon ggr på kvällen.
Morgonpass igår..dvs fyra timmars sömn..räknar vi bort alla spring för att fixa nässpray osv var de säkert max tre timmars sömn.. Skönt. Mycke på jobb..Nämen? Ovanligt? Nej.
Massa som skulle redas ut och massor som skulle ordnas..

Nicco och mamma kom..och jag fick snällt psringa i över en halvtimme till efter det.. Jobbade med andra ord över igen. Blev en Tomtelatte på Espresso House, ett glas rött hos Bianca på Lundia och sen julbord på mitt grand :) Mina män är underbara :) Stellan, Tobbe, Snuffe, Petter och Paul som körde nere i matsalen.. Anders var på festvåningen. Massa mat.. Började dock undra om jag själv var dum i huvudet som först står i sorlet hela dagen och sen går och sätter mig mitt i det.. Usch! Men överlevde gjorde jag ;) haha.

Upp fem imorse..Jobba morgonpass igen.. Trodde jag skulle slå någon där ett tag. Men lyckades klara mig undan med ett smärre utbrott. Utan Per idag tror jag någon hade fått hvudvärk :P

Imorgon åker jag och och snyggingen till Gbg.. :)
O idag har jag inhandlat julgran..o dammsugt..  o sovit på soffan :P haha

Ha en trevlig helg!! :)

Kommentarer
Postat av: maggan

ha en mysig helg :) hoppas granen blev fin.. jag e nöjd med min :) hihi

2007-12-15 @ 00:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0