Elektriker-Sandra?

Tjollahopp.. Om två timmar slutar visst jag. Sinnes. Har sprungit runt och lekt elektriker halva kvällen då precis ingenting har fungerat här. Så typiskt. När ingen utom jag är på plats ska allt hända. Sånt händer liksom inte när chefer, vaktmästare och alla andra finns här.. Nejdå. Bara när vi är ensamma.. Jesus.

Har kollat hotell inför Paris också. Hittade ett helt underbart litet ställe.. Bakgården ser ut som en dröm. Sån jag MER än gärna skulle vilja sitta på med mitt glas vin och bara mysa med älskling. Helt fab! Men vi får väl se.. Var inte jättebilligt.. Hm.. De löser sig nog det med. Ska bokas i slutet av januari.. Så får vi väl se då.

Nu ska jag nog se till att få kassan räknad och lite sånt skoj. Har bara 6 incheck kvar av 55.. Och hunnit äta.. Helt otroligt :P

Ha en nice kväll ;)

DSC00779.JPG

Kommentarer
Postat av: sandra

ja dickens, DET var tider det hehe. ojoj! :)

2007-12-27 @ 20:29:40
URL: http://lsandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0