Fast

Jag har kört fast. Småjobbigt. Allt som kan bli klart är faktiskt klart. Förutom en massa helgrutiner, men det görs imorgon..Söndagsmornar bukar vara den perfekta tiden att koncentrera sig på sådant för.
Men det andra kommer jag absolut ingenstans med.

Bokningskanal - check.
Fakturor att skriva om - 3 gjorda
Julrutiner  - klart
Eftermiddagspass-listan - fäärdigt
Gå igenom Pay Master rum - done!

Oj..har visst gjort en del ändå, Känns som att jag bara har stått här och väntat på att kunna göra saker.
RIKTIGT bra folk som jobbar ikväll. Gill, Tobbe, Mackan, Paul, Fredrik :)
Mina grabbar o så Gill ju ;)

Massa skrikande om greker bakom kulisserna dock...Fattar inte alls varför :P
Detta stället är proffs på att sprida rykten ;) Men dom är rätt söta iofs ;)

Är på SÅ mycket bätttre humör idag än vad jag var igår. Tror att jag var en allmän pina när jag gick hem från jobb och timmarna därefter. Usch vad kasst humör jag var på. Precis allt krånglade, sakerna samlades på hög och jag fick jobba över..bara sådär en fredag. Men men... Sånt är livet i branchen..
Men idag känns det bättre, nu vet jag dessutom att det snart lugnar ner sig, efter nästa helg kommer det att vara helt OK att komma ifatt igen :) Tackar för det. Sen har vi ca en månads lite lugnare tempo att vila upp oss på o sen jäklar är det full fart i fem månader igen.. Jaja :) De blir skitbra!

Neee..åter mot jobbet nu ;)

Hoppas att ni har en riktigt  bra lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0