Hard work work..

Okey, Så att gå in en timme tidigare hjälpte sådär.. :(
Är visserligen klar så långt det går med bokningskanalen men har inte gjort en enda faktura sen jag kom för två timmar sen.

BLÄ!
Men det ska jag ta tag i nu snart, ska bara trycka i mig en lussekatt och få lite energi först. Gäller att ha gjort allt "jobbbigt" som behöver lite hjärnkapacitet innan julbordet drar igång kl 18 igen. DÅ är det kört med tankeverksamheten kan jag tala om!

Känns i alla fall som att en mindre sten har fallit från mig nu när bokningskanalen är klar. Den har legat i bakhuvudet som ett mörkt moln.. Hoppas nu vi får vår betalning också, annars vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på?

Det löser sig.

Nåt som däremot ger mer ångest är att jag är hemma 00 inatt och ska upp 05,10 igen.
INTE uppskattat kan jag informera om.. Men men..sen har jag hela söndagkvällen OCH sovmorgon på måndag att se fram emot :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0