Hours to go

Då har man bara en och en halvtimme kvar..
Kockarna gick precis. Med andra ord går servisen om ca en halvtimme.. Sen är vi all alone.
Inte mycke som ska göras då.. Gå en nattrunda och fixa nyårsskiten.. Sen är det fix färdigt :) Dock blir det en låååång och mega-noggrann nattrunda eftersom det är stängt sen. Fast allt är redan så sjukt dubbelkollat att det inte finns en människa som kommer att kunna ta sig in.,. That's it ;)

Ser fram emot att sjunka ner i soffan hemma med bingolotten i högsta hugg.. Nice ;) Har inte spelat bingolotto sen jag var typ 16..eller nåt sånt.. O det var ju faktiskt ett tag sen..

På tal om åldrar så gjorde jag och Emelie en lite skrämmande upptäckt innan. Favvohovis är 81:a...ÅttioETTA?? Sjuttiofemma..eller nåt sånt hade varit min gissning. Men fyra år äldre än mig? Bara? Oj? Inte det att killen ser gammal ut..Men han är ju mogen.. o ansvarsfull.. Haha.. Klart man kan vara det när man är 26.. det är ju jag..ibland.. Men ändå :P
Ähh släpp det.. bara att inse att jag är kass på att gissa :P

La la la...
Vidare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0