Ingen sång på bröllopet..

Gokväll :)

Då var det fredag..och som vanligt springer tiden iväg som aldrig förr!
Jobbar hela helgen så mig kan de faktiskt kvitta, jag ser mest fram emot nästa helg. En pausfrån vardagen..Upp till göteborg med min snygging. Mysa på hotellrummet och gå på julskyltning på liseberg, kan leva med det :)

Har i alla fall haft två underbara lediga dagar.. Måla till pappa blev det ju som sagt inte mycke av, haha! På kvällen ser ni på bilden nedan vad som åts och drack. Jättemysigt. Hade sovmorgon ihop igår och sen kom pappsen och käkade frulle. Vi tog en lååång prommis genom stan och shoppade lite mat på vägen. Vi (Nicco) gjorde pizza och sen blev det en massa Greys tillsammans med just pizzan och annat gott..
Synd att man var tvungen att somna tidigt bara.. Sov sådär.. Det blir väl lätt så när man har vant sig vid att vara ledig.. Men men..
Upp fem i morse och iväg till jobb..Full fart. Sen när är det inte det liksom? Helt galet just nu, ser fram emot en lite lugnare månad...när nu den kommer..och OM den kommer..Just nu känns den långt borta.

Drack en kopp kaffe hos mamms på vägen hem och sen har vi käkat tacos och kollat på två avsnitt av Greys...ska snart se ett tredje och sen ska vi sova :)
Baby börjar halv tio imorgon och jag ska försöka släpa mig upp samtidigt som honom och se till att käka ordentligt innan jobb. Ska börja en timme tidigare, mest för min egen skull för att komma ikapp lite med fakturorna..Slippa känna pressen på samma sätt i nästa vecka!

O det här med sång på bröllopet då.. Skrattade mig till kramp i magmusklerna igår när Nicco började sjunga när vi hade gått och lagt oss..
O efter att precis ha sett en urgullig video från majsans och martins bröllop, där han skrev en egen låt till henne...kan vi lätt konstatera att det ska INTE Nicco göra när vi ska gifta oss ;) Haha.. Risken finns att jag kommer ligga dubbelvikt vid altaret och i stort sett skratta ihjäl mig :P Stackaren.. :P haha

Jaja...Sov gott folket :) I will!

image457

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0