Jag är grym!

Ibland finns det dåliga dagar..och ibland finns det dagar som denna, när man inser att man är grym på sitt jobb ;) haha!

Som jag skrev igår var fredagen inget bra alls.. Men idag har jag visst lyckats vända rätt allt igen.. O fått tid till det som faktiskt är mitt jobb..gästerna! Har hunnit småprata med alla om allt från julplaner, köpenhamn och bröllopsresor... Nice :) Sandra är nöjd!

Dessutom kollade jag precis på klockan och insåg att jag är faktiskt nästan hemma om fyra timmar :) Var tog den tiden vägen?
Tyvärr blir det väl lite långsammare nu med tanke på att jag är klar med allt.. Men men ;) Överlever nog det med.. Julborden börjar nu kl 12,00 så här lär ju trilla in EN DEL folk :P haha... Julbord på en söndag...vågar nån satsa på nästan fullt hus? Jag gör :P
Lagom stress i servisen och köket iaf.. Men men.. :P

Ser mer och mer fram till vår "mini-firma-fest" den 17:e...vi verkar bli ett riktigt jäkla bra gäng :) Ska bli så roooooligt :)

Jaja..åter mot lite utcheck till dådå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0