Jag vill också vara ledig..

Sitter och läser andras bloggar. Verkar som att precis alla är lediga och njuter/myser med familjen inför julen.. Som att alla har tjuvstartat..Lite elakt tycker jag.. Men sånt är livet I guess!
Jag, pojkvän och bästa vän jobbar i alla fal, det känns rättvist.
Känns rättvist att alla vi tre jobbar imorgon också.

Men sen ska vi ses. Spela bingolotto, dricka glögg och julmust, äta jansson och knäck.. O dricka irish coffe, måste med andra ord köpa vispgrädde ;)

Vi kramas idag.. Restaurangen är rätt lugn..så vi myser. Julmusik och soft stämning med måååånga många stammisar ikväll. Det gillar vi. De flesta av våra stammisar är världens bästa och jag tror att jag träffat dom flesta av dom ikväll. Underbart. Känns som en enda stor familj ibland!

Nu kommer snart Bella. O sen ska sandra få sluta. Ska bli skönt. Denna dagen känns bara otroligt lång och seg! Ser fram emot imorgon eftermiddag. När jag har låst min avdelning.. Då ska jag och favvohovis gå igenom Nyår en gång för alla och bara sitta här ute hos mig och snacka. Tror ju inte direkt att restaurangen är överfull.

Läste att en gammal vän har förlovat sig.. Mannen i fråga är min gamla chef..tydligen ett romantiskt frieri.. Underbart ;) Kan inte annat än att önska lycka till och hoppas jag får ett lika gulligt frieri nån gång? ;)

Nu ska jag väl stirra ut i tomma intet i tio minuter till innan jag får lämna över och gå upp och byta om!

Sov gott och njut av lugnet.. ;)

Kommentarer
Postat av: sandra

ja tycker också de känns som alla lediga.Man e inte alls avis :/ Men jag jobbar till 22:00 den 23,24,o26e så jag ska inte heller ha de mysigt :):) hehe.

2007-12-23 @ 10:18:35
URL: http://lsandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0