Julpyssel ;)

Dan före dan före dopparedan.. Var det så det var? Tror minsann det ;)

22:a idag med andra ord. O jag jobbar. Men vad annars? Det gör jag väl oftast? Mycke denna veckan som sagt. Gårdagen började underbart långsamt men väl till lunch önskade jag lite att jag aldrig hade sagt nåt om att det var lugnt och skönt. Helt fullkomligt galet med andra ord!
Blev diverse småbråk till höger och vänster dessutom. Sjukt onödigt..Enligt mig i alla fall. Men men..

Fick stressa hem efter mina nästan två övertimmar.. Handla galgar till Eva, vin inför kväll, springa upp med filmer till mamma och sen upp och dumpa grejorna i lägenheten. Ner på knutpunkten och hämta B1, upp till mig, vin, kolla på foto och allmänt skitsnack som vanligt ;) Jag, Åse och Eva..
Tog en snabbdusch, lite hårplatt och sen begav vi oss ner på Bara Vara. Drack lite vin, käkade lite och skrattade åt det här med folk som är födda 88... :P Hjälp?

Darling mötte upp när han hade slutat och sen hade vi sällskap hem.. Eller ja, sällskap med B1 till tåget och med Eva till lägenhetsdörrarna ;)

Jag kunde sova länge i morse men var ändå mongo-trött.. Som tur är har det gått över nu ;)
Har slått in en av julklapparna till Nicco.. och köpt tillbehör till den andra. Det har jag pysslat med ikväll, tillbehören ;) haha. Ska bli kul när han öppnar den ;)

Ska försöka ordna med liite jobb nu och sen ska jag snart gå hem. Möta älskling och Eva som också ska ha slutat tills dess och sen vandra hemåt. Börjar inte förrän 09,15 imorgon så jag kan sova i nästan sju timmar i alla fall, beroende på hur länge vi stannar upp inatt :P Brukar alltid bli en stund.. Kan inte sova direkt när man kommer hem från jobb..Måste varva ner lite först.. Fast idag fungerar å andra sidan jobb som nervarvning :P Haha!

Nu ska jag lägga in en namnlista och sen skriva uppdragslista till Emelie inför morgondagen ;)

Tjipp :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0