(Jul)shopping med mami

Haha..ja det blev en oplanerad shoppingtur. Jag bestämde mig för att hänga med henne ner på stan eftersom jag behöver in inpackning till mitt hår.. Har blivit så galet torrt efter sista färgningen :/
Kom ner på Åhlens och gick nästan vilse bland julsakerna.. såklart :P
Shoppade tomtebloss och inpackning.

Gick och snackade om alla hudvårdsprodukter som finns... O mamms bestämde sig för att shoppa garniers set till mig.. jaha ;)
Senskulle hon visa vilka skor hon hade köpt i veckan....slutade med att hon köpte ett annat par till mig. Mamms på shoppinghumör :P Haha Tack igen iaf ;)
Har jag sagt någon gång att jag har världens bästa föräldrar?
Det har jag i alla fall! :)

Belive me brother oh brother...she´s gonna break your heart..

Går och nynnar på den låten konstant idag..

Jaja nu ska jag stryka skjortor i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0