MORR!

Ibland blir man tröttare än vanligt.
Ni vet dom dagarna man har ibland, när inget funkar, när man inte blir snygg hur fan man än gör.. En sån dag har jag idag.. VARFÖR idag av alla dagar? Vi ska till Wallmans med jobbet ikväll.. och givetvis står jag och stirrar mig blind på småsaker i spegeln.. Jaja jag vet, det är ingen skönhetstävling.. Men har man väl börjat störa sig på något så slutar man inte i första taget... Tror jag behöver ett glas vin och mina tjejer!

Försökte göra lite lockar i håret också... tjenare.. slutade med ett jätteburr..så det vara bara att dra fram platttången igen.. GRR!

Nej..nu ska sandra bli lite positiv!
Lite bra musik så kanske... :)

I alla fall..Dagens outfit blir: svart klänning... svarta stövlar...JA jag vet att alla sa pumps men jag kommer att frysa ihjäl... klänningen är inte direkt jättelång.. :S

Håret är platt, men hälften är uppsatt lite halvslarvigt.. Rosa halsband.. klart ;)

Kommer säkert lite skumma foto sen på mig och darlingarna.. :P Hhaa

Ha en nice kväll ;)

Kommentarer
Postat av: Eslöv

Skumma bilder jodå..... och massor av dem också dessutom en video på en viss kollega som strippar på scenen :p

2007-12-18 @ 20:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0