Nobelpristagare och trist!

God förmiddag :) Snart god middag till och med..
Då var det måndag alltså.. Känns konstigt när man har jobbat hela helgen.. Men men.
Har suttit och tittat lite på Tv4..dom har visat årets nobelpristagare.. Dom som tog priset i fysik är ju grymma.. Utan dom hade man inte suttit här och lyssnat på musik på datorn ;) Första gången någonsin jag känner att man har fått ut något av fysikpriset ;)

Trist ja.. Det var ju FAN rent ut sagt vad grått det ska vara ute :(. Har ni sett solen överhuvudtaget den senaste veckan? Usch!!

Har egentligen inte mycket annat att skriva om idag.. Ska snart skutta in i en dusch, platta håret och fixa i ordning mig. Jobb i eftermiddag. Kvällspass, måndag och min nya chef på upplärning.. Kan nog bli bra.
Ledg imorgon.. O då ska det käkas frukost med Maggis :) Äntligen ska vi ses.. På tiden, minst sagt!

Sen är det full fart med städning här hemma.. och sen ugly betty och DH med Eva på kvällen. Med andra ord sova på soffan ihop ;) haha vi kan det dära :)
Måste hitta en tvättid också.. hmm :S
Onsdag jobbar jag eftermiddag, torsdag morgon och är de julbord på jobb med mami och Nicco... Jävla tjat på alla jobbekompisar om just Nicco :P haha!

Fredga jobbar jag morgon...ska försöka hinna ta ett glas vin med Åse..sen måste jag hem och handla julgran och packa.. Lördag försvinner vi till Gbg ;) MYS!

O nu måste jag sätta fart.. Tänkte försöka hinna bädda rent innan jag ska iväg också..

Ha en bra dag!

image458
Är det bara jag som längtar efter en ny sommar??

Kommentarer
Postat av: Fridah

sommmmar

2007-12-10 @ 11:37:23
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Emilie

Du är inte ensam om att längta! Fast först vill man ju ha lite julklappar ;p

2007-12-10 @ 11:39:59
URL: http://emiliees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0