Nu är den min/VÅR :)

Greys anatomy boxen är hämtad. Säsong tre med sju discar och nästan 18 timmars underbar Greys anatomy är hemma :)
Gissa vad vi ska göra imorgon på vår lediga dag? lär nog bli ett par avsnitt om jag känner oss rätt.. Tror iofs att det lär bli ett eller två redan inatt när baby kommer hem :) Can't wait!

Jag skulle ju måla idag ja med pappa...de gick sådär. Segade med Nicco i morse och kom inte iväg förrän vid elva...och sen drack vi kaffe...o sen var vi på Väla...o sen käkade vi middag...o nu är jag hemma. Haha inte mycke målande där ja :P

Sjunkit ner i soffan här hemma o tittar på två och en halv män. Har ett par timmar innan jag ska fxa lite här.. Hade lite planer på att öppna en flaska vin och tända en massa ljus innan en viss snygging slutar. Det tillsammans med ett par avsnitt Greys borde väl bi bra? :)

Näe..nu ska jag nanna lite på soffan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0