Nu är vi där igen..

Med alla måsten och borde.. men jag antar att det bara är och vänja sig vid att vara stor flicka ;) Haha!

Jag trivs nog rätt bra med det i alla fall! :)
Idag är i alla fall planen som följer:

Ta en snabbdusch och en snabbsminkning.
Slänga ner stövlarna till en skomakare och hälsa på mami lite kvickt.
Upp i lägenheten och städa över.. dvs damma, dammsuga och torka golv :) Vattnade blommor och bäddade rent gjorde jag ju faktiskt igår ;) haha..!
Efter städningen ska jag träffa Gill, handla en klänning till henne och ta en fika..
Sen upp och äta middag och mysa med Eva :)

En lagom dag med andra ord!

Kom hem igår.. Världens bästa väntade på mig här. Käkade varsin burgare och tittade på två avsnitt av Greys. Eller ja, jag sov mig igenom halva det andra avsnittet.. Så skönt och somna på soffan när han ligger och kliar mig i nacken.. Hade jag kunnat spinna hade jag gjort det :O)

Kan inte låta bli att le idag.. Det är bara så bra...alltihop..mellan oss :) Vi kan bara titta på varandra och veta precis vad den andre tänker.. och bara skratta åt det.
:)

Nej...nu måste jag sätta lite fart här..dagen springer fort iväg när man sover till halv tolv, haha!

Ha en riktigt superskön tisdag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0