Nu tycker jag också att det är jul :)

O det tackar jag mina underbara kollegor för!
Jag har TUR!
Ibland kan man verkligen sucka och stöna och tycka att jobb är pest och pina, men såna här dagar som idag..Då förstår man varför man är kvar och varför man bara ääälskar sitt jobb..
Kom hit vid nio.. Tobbe och Ola fixade frulle..Tända ljus, elljustake och totalt nersläckt i hela köket.. Fram med lite stolar och så kaffe och bullar o pepparkakor runt köksbänkarna :) Underbart!

Fick jobbat undan lite och sen var det dags för Middag.. Mackan, Paul och Per dukade och vi kunde bara gå och sätta oss till dukat bord.. Kalv och julmust ;) haha! Satt där och skrattade ihjäl oss.. Spännande när det är låst överallt och gäster försöka komma in... Icke ;)

Emelie har gått hem nu, så jag är ensam kvar i repan... Har precis varit upp och stängt ett fönster med våld.. Mr Man himself fick hjälpa till.. Mycke fixar jag men inte det tydligen.. :P
"Jag ska bara gå upp med Sandra på ett rum" HAHA!!!

O världens bästa... Vi gick till jobb i morse...IHOP, slå den ;) Första gången någonsin som vi gick upp samtidigt och ner på stan ihop.. Mysigt!
Sen ringer han..När jag sitter på tåget.. Bara för att säga att han älskar mig.. Underbaraste!

Nä om jag skulle återgå kanske.. Ska snart vandra en liten nattrunda och se till att allt är låst..Uppifrån och ner.. Haha nattrunda..det låter ju nåt :P

Ha en mysig lille julafton ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0