Rastlös..

...Ni vet när man går och väntar på något.. Som i detta fallet att Nicco ska komma hem... fan vad jobbigt rastlös jag blir då!
Detär som när man ska iväg på semester...dagarna innan.. sjukt rastlös då med.
Jaja :P I-lands problem det dära ;) Men nån ska ha dom!

Tände mina nya ljus från Åhlens precis..silvrigt-glittriga :) SÅ fina dom är närdom är tända. Juligt värre :) Sandra gillar! På tosdag får man väl börja släpa fram lite mer julpynt har jag en känsla av..snart dags för julgran.. isch dessa utgifter :S
Jaja, det löser sig det med, det gör allt. En julgran lägger jag mer än gärna lite pengar på..

Ska bara försöka fixa lite plats åt den..med andra ord: PAPPA du får hämta din palm ;)
Yes, palmen ska flytta till påarp (den följer min kanins kurs och bli adopterad) kommer att passa fint på trädecket vid poolen i sommar och i uterummet nu över vintern.. Fina grejor. Ser fram emot att ligga därute och glassa med en drink nästa sommar.. ;) Hehe..

Pratade lite med Petter innan om nuvarade jobb-grej :S Fick reda på ytterligare en sak idag.. Kul för dig vännen men faaan vad trist :(.
Han lyckades lugna mig lite med allt jobb som kommer att ösas över mig nu.. Det löser sig. Allt löser sig.. Tack för den insikten! :)

Neej..nu ska resten plockas fram här!

Sov gott och hoppas att ni har haft en underbar kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0