Slöboll!

Det är jag det.. Men det har man väl rätt att vara ibland har jag hört?
Sov halvkass inatt.. Drömde konstiga drömmar och kände mig konstig.. Så när Nicco skulle upp i morse var jag redan vaken.. Trodde jag skulle somna om ordentligt men nee.. Låg vaken till halv nio, lyssnade lite på musik och funderade. När jag äntligen somnade sov jag visst ordentligt...För jag vaknade av ett sms halv tolv...och det var ändå tredje sms:et jag hade fått på morgonen..Hm? Nannig?

Har pratat med svägerskan och diskat undan här hemma. Kaffet är i full gång och mami kommer snart hit och fikar. Ska bli kul att visa hur fint här har blivit :)
Resten av dagen kommer att bli luuugn.. Ska kanske sticka iväg till Lund och käka lite med Åse på Lundia.. Dom har ju en ny lite rolig meny :). Men vi får la se om ork finns..och när hon kommer hem från Ullared? :P

Första december idag ja...och sjuuukt höstigt utanför fönstret.. Blä :( Om de ska va sånt här väder imorgon stannar nog hela familjen här istället. Då blir det mat och tobleronefondue utan avbrott :P haha!
Köpte ju glögg igår också så.. ;) Då ska glöggsetet (seten) fram igen ;)

Nej, nu tror jag minsann att mamma snart vill bli insläppt där nere.

Blir säkert ett par uppdateringar senare.. Tog massa foton i lägenheten också som kommer upp sen. Bland annat före och efter bilder på köket...eller rättare sagt; före - mellan - och efter :O

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0