Would you still be my star?

Dags att sova snart.
Myssöndag räcker inte riktigt till för att beskriva dagen..

Började med att ligga kvar i sängen till halv två..liiite smålata.. Så fick lite bråttom med "frukost" och mat-handling nere på OJ!.
Darling fixade mat och jag fixade mys i lägenheten..

Mamma, bror, svägerska och barnen dök upp.. Glögg, pepparkakor, middag, toberonefondue och kaffe/irish senare verkade alla nöjda?
Efter det har vi legat i soffan med överblivna frukter, chips och popcorn.. Sett en halvkass film om att tillverka en atombomb.. Inte den som var det viktiga dock..
Mys till 100%
Kan inte bi bättre helt enkelt...

På onsdag ska jag kolla upp en sak! :) Jag är ju ledig...ska visserligen tvätta och hjälpa pappa, men jag hinner nog detta också! :)

Natti ♥

Kommentarer
Postat av: morsan

Vilken fin byline på din blogg, julstämning i högsta grad. Gillar!! Tack för glögg, god mat, tobleronefondue (hm?) och mys. Härlig söndag! Tack Nicco för moussakan - himmelsk! Bättre än Euroshoppers pyttipanna, ha ha!
kram till er båda

2007-12-03 @ 13:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0