You are gold.. And silveeeer...

Skrattar du Eva? ;)

Då är det visst nyårsafton.. igen. Kom knappt håg vad jag gjorde förra året.. Men jo visst, jag var ju hos Maggis. Det var trevligt :) Men jag var trött, jobbade liiiite för mycke den helgen.. Som vanligt ;)
Denna helgen jobbar jag visst inte alls, skönt är väl det. Har dessutom lovat Nicco och mamma att jag inte ska svara i telefon om jobb ringer. Har väl varit liiite mycke på sista tiden :) men men.. ledig i tre dagar till sen ska de nog bli bra igen!

I lördagskväll blev det luuugnt. Jag kom hem och somnade på soffan. Älsklingen kom och lagade mat och sen kollade vi på fem...ja FEM avsnitt av heroes.
Igår hoppade vi upp, tvättade, städade bort julen.. Yes jag vet att jag är tidig men vafan.. julgranen såg ut som en gammal kärring, där precis allt hänger :P
Handlade mat, champagneglas och käkade på BK (mm imorrn börjar vårt nyttiga liv)..hem och städade och packade in mat, var hos svärföräldrarna ;) och sen tre avsnitt till av Heroes. Okey, jag är officiellt beroende. Vilken serie! Nu har vi bara tre kvar av den boxen dock :/ Vafan?? O inget nytt Greys i sikte än på ett tag heller..suck!

Vilket vädder vi har idag. Vaknade innan klockan ringde av att solen strålade i ansiktet på mig, helt underbart! Innan man går ut kan man låtsas att det är vår eller sommar ute ;) sen får man väl en fin käftsmäll om man sticker näsan utanför dörren.. Vilket jag faktiskt måste göra.. Måste handla stay ups inför kvällen...mina andra gick åt skogen på julafton :P

O innan dess ska jag stryka ett berg med tvätt och duka.. Alla förbannade skjortor måste visst bli släta innan man jobbar i dom. Jaja, blir nog bra det med! Kastade ut ca 12 tröjor från garderoben igår. Nu får det vara nog... stora delar bara hänger där.. en del för att man har överanvänt dom och en del för att man inte tycker dom är ett dugg snygga längre. Så nu åkte dom ut, big time! Får handla massa nytt i Paris istället ;)

Nä...mot kaffet :)

Kommentarer
Postat av: magdalena

Hoppas ni får en riktigt trevlig nyårsafton :)

2007-12-31 @ 14:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0