Äntligen!

Precis kommit hem...sitter i en mörk lägenhet för mig själv.
Rätt skönt.

Äntligen fått snacka skit och uppdatera mig om allt med storebror. Saknat!
Nu är jag bara så äckligt mätt att jag skulle kunna spy. Men det vore kanske lite synd på advocados me räkröra, lax och nypotatis och Amandas glass på de...För att inte tala om cidern, vinet och irish coffeen...Hum.
Tror jag ska slänga mig på soffan och koncentrera mig på att andas istället.
Det kan jag behöva oavsett...andas. Lugnt och stilla. Käken är mongospänd...Huvudet sprängvärker.

Yeah. Underbar tisdag det här.
Men skit i det.

Har dingat med mig Amanda hela kvällen, ska bli grymt roligt att dra med henne och Martin på stan på torsdag efter massage och tvätt. Vi ska mysa, käka och fluffa rundor på festivalen hela eftermiddagen. Sen blir de mer festligheter när svägerskan och brodern kommer in. Och ännu senare Mando Diao, yeah ;) Vi ska ha kul!

O mitt i allt ihop sitter jag här och har ingen aning om nånting längre.
Ibland är kanske första instinkten rätt...i alla fall i längden.
Ibland vet man verkligen inte alls vad man ger sig in på...fast man trodde det..

Bah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0