Åska!

Åh vad jag tycker om det!
Åska.

Hoppas det drar sig uppåt mot mina trakter nu under morgonen. Hade varit nice att komma hem o krypa ner under täcket och lyssna på lite buller :)
Mys..Bara sällskapet som saknas ;)

Såå..Sandra slutar om en halvtimme. Förutom lite lite att göra har det gått väldans smärtfritt. Riktigt skönt att sitta här inatt.
Huset börjar vakna till liv också.. och det är Snuffe som håller i frukosten. Härligt!

Måste nog erkänna att täcket lockar där hemma dock..och min underbara säng! Och hamstrarna...haha...egentligen är det sjukt tröga djur men på nåt sätt är det ändå lite mysigt med sällskap. Mös ju med kaninen ute hos pappa igår. 10 år..min gamla pensionärskanin...Men underbart söt och go är han fortfarande, om än väldigt mycke latare än vad han var när han var liten :P

Gumman: Du är världens bästa vän, I love You! Glöm inte de du!

Tjillevippen

Kommentarer
Postat av: Eva

I love you 2 darling! Men du vet mkt väl hur jävla sne jag är just nu. Jag kokar... Åhhh idiot!!!

2007-07-17 @ 09:41:55
URL: http://fantasifeber.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0