Bästa!

Jag tror inte det finns många som tävlar om förstaplatsen idag.

Igår kom Han hit, bäddade ner mig i soffan, diskade (morr!), gjorde en fruktdrink till mig, handlade och lagade mat.
Idag ringer Han: "Jag fixar mat och hyr en film...du slappar okey?"

Han med stort H räcker inte riktigt :) Underbar!

Har mått pyton hela dagen, imorse var jag tydligen helt vit i huvudet när Sara kom och skulle ta över. Mådde ju iofs riktigt illa, hade grymt ont i huvudet och halsen och hade feber. Kom hem och konstaterade (efter att verkligen ha kämpat mig uppför backen) att jag hade 40 graders feber. Eh..okey?

Jobb ringde vid halv ett och konstaterade att dom hade fått in någon som kunde jobba för mig. Tack! Hade verkligen inte orkat med en natt till.
Har sovit till och från till nu (upp emellanåt för nya panodil för att hålla febern nere). Ska försöka släpa mig in i en dusch, ni vet hur fräsch man känner sig efter att ha sovit med hög feber :(
Sen ska jag bädda ner mig i soffan och kolla lite på Greys tills min spanjor kommer :P haha!

When the sun shine we'll shine together
Told you I'll be here forever
Said I'll always be your friend
Took an oath, I'm gonna stick it out 'til the end
Now that it's raining more than ever know that we'll still have eachother
You can stand under my umbrella

Kommentarer
Postat av: Eva

Imorron ska vi bara krypa ner under täcket o tycka synd om oss själva

2007-07-05 @ 17:16:19
URL: http://fantasifeber.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0