Bikt!!

Det här med bikt är en sjukt bra grej.
Nu är det nog dags att bikta sig till bloggen...

Som vanligt har min lediga vecka bara passerat i flygande fläng.
Men hjälp vad mycket som har hänt.

I måndags var jag hemma hos storebror och svägerskan, ett glas vin, lite mat och lite skitsnack. Efter de pizza och film med Nicco

Tisdagen bestod av målning, målning och målning och sen thaimat och Greys Anatomy med mina älsklingar ;) (Eva och Nicco).

Onsdag var det mer målning, fika med Cecilia och mamma, sen en tripp till varberg med svägerskan och därefter ännu mer greys anatomy med Nicco.

I torsdags målades det sista vita (finally) sen kom folket och det var dags för Sofiero. Tyckte personligen att artisterna var sådär..Timbuktus musik är väl alltid bra men öset var sådär för det hela. Men men.. Ner på Oz Emellan med Eva och Malin. Irish Coffee och mysiga kramar ;) haha.
Därefter Cardinal med en massa sjukt roliga värmlännningar, tjohej!

Upp på fredagen och fick hjälp av mamma att packa upp de sista kökskartongerna och måla fondväggen i köket röd..två ggr. Inte fan räckte det för jag ska måla om den snart igen, ska bara käka frukost först..
På kvällen blev det ju som bekant SAW 3 med Nicco.

Upp på lördagen, fika med mamma, plockade upp Micke och Anders. Vin, god mat och massa babbel. Blev totalt helskumt senare. Men men..
Träffade "spanjoren" på Hampan och helt plötsligt kom en blixt från en klar himmel.

Godmorgon Sandra, vad har vi nu här då? ;)
Vi har något sjukt bra.
Jag är nöjd med att ha kommit fram till det, hellre förr än senare. I alla fall i detta fallet :)
Tack Eva för liiite insikt redan i torsdags. Men hamnpaviljongen is da place ;) haha

Söndagen blev lugn. Jag, Eva och Anders plockade upp Nicco och åkte till Väla. Hittade två tröjor. Tillsammans handlade vi nog tio tröjor, haha ;)
Hem och degade i soffan med Anders.

Nicco och Eva kom igen, Burger King och sen mys i soffan framför 4 avsnitt av Greys anatomy.

Egentligen är jag total allergisk mot långa bloggar, så jag ska faktiskt lägga ner nu.
Min vägg behöver målas, och jag vill bara få det gjort.

Så..planen för dagen ser ungefär ut såhär:

*Äta frukost
*Måla väggen
*Få undan målargrejorna
*Kolla på Evas lägenhet
* Platta hår
*Sova ett par timmar
*Fixa till mig och käka
*Träffa Darl ;)
*Jobba

Juhupp, dags för jobbvecka igen dårå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0