Bilderna från festivalen..

Jgag lovade ju. Såå..här kommer dom.




Där var dom, eller i alla fall ett utplock.

1. Jag och Foffo i köket hos mig
2. Den klassiska tävlingen när familjen samlas.."Fingerkrok" Jesus...Pappa och kusinen som håller på förresten.
3. Jag o mamma, Sandra nannig, mamma hatar foto
4. Bror och svägerska på Harrys
5. Jag och Anders på Harrys
6. Svägerskan och jag, återigen på Harrys
7. Samlade efter middagen, Bror, syster, pappa, svägerska, jag, Anders, Marianne och mamma
8. Svägerskan och jag igen

Tyvärr blev det inga bilder från Andreas Johnson, men tja..sånt är livet.

Förresten, bilde från Hawaiifesten kommer också att komma snart! Jag som är seg bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0