Bitter...Jag?

När jag vaknade nu vid halv fem var jag faktiskt lite...ja bitter.

Över?
Tja...en massa.

Att jag inte hade sovit längre
Att det var äckligt varmt
Att jag hade massor att göra
Att jag inte skulle orka allt
Att det känns som att sommaren är på väg att ta slut
Att jag måste gå upp
Att jag har en kär bror som har lagt av med att höra av sig helt..
Att jag inte har kommit igång med träningen (fast jag har iofs satt ett datum)
Att allt i lägenheten inte går så fort som jag vill

Bah..You name it!

Men vafan..lite smink, hårplattning och ett samtal från älsklingen senare så är jag på gott humör igen.

Det varar sällan länge när jag är bitter :P

Kommentarer
Postat av: mamsen

Lilla gumman, skönt att se att du har ditt "humör" kvar, antingen det är bra eller dåligt! Lev livet dag för dag och ta bekymmer när dom kommer - inte i förväg, det är dumt att oroa sig 2 ggr över något. Du klarar dig i alla lägen! Lägenheten blir färdig, träningen börjar snart (och med den platt mage), snart är du ledig igen och då åker vi till Köpenhamn och myser en dag! Kramisar från en som älskar dig precis som du är!

2007-07-19 @ 19:45:48
Postat av: Eva

Är det helt fel av mig att påpeka det faktum att Foffo fortfarande inte tagit itu med IKEA? Jag menar är du ändå på dåligt humör kan vi ju lika gärna ta upp fler anledningar till varför det är motiverat. Vi gillar ju inte folk som är på omotiverat dåligt humör...

2007-07-20 @ 09:59:29
URL: http://fantasifeber.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0