Däckad av en salami?

Det ska jag tydligen bli om man får tro min och Evas käre vän..eh vän? Är det rätt uttryckt?

Började lite småroligt igår med att denna "vän" ville att jag skulle "dejta" honom på kvällen..Dunka mig gul & Blå..säger det er något?
Jag förklarade snällt att jag har min Nicco..Eller ja, snällt och snällt. You know me..Sandra "Djävulen på högra axeln" Johansson ;)
Då övergår pappskallen till att stöta på Eva.
Sådär i farten har han missat att vi är bästa vänner..Hur man nu kan missa det när vi båda har bilder där den andra är med???

Killen är BUSTED tycker vi..Men nejdå. Då får han det att låta som att han ville ha oss båda två..samtidigt. Att det var det han menade hela tiden.
Haha, in your face grabben.

Jag gav upp med att försöka övertyga satungen när han började yra nåt om att däcka oss med sin salami när han var lite varm i tofflorna..Come on, var kommer du ifrån? Billesholm?

Nåja..Alla kan inte ha alla hemma.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0