En bra dag

Måndag, ny jobbvecka.
Känns faktiskt rätt bra och jobba en vecka nu. Det går fort.

Vaknade brevid älskling i morse, mysigt. Låg o pratade lite innan det var dags för honom att bege sig.
Drog iväg ett sms till pappa och käkade frukost med tidningen i högsta hugg. Pappa ringde och jag slängde opå mig bikinin och åkte ut till Påarp.

Mysig dag med trädgårdsjobb, garv med grannen och grillat.
Tack Tack :)

Hem och hämtade darlingens present, vattnade mammas blommor, tog in hennes post och sen hem för en dusch.
Fick kramas lite innan jobb och nu sitter jag här.

Mindre än 5 timmar kvar på denna natten..Nice!
Börjar dock bli hungrig...Haha ;)

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Jag vill inte kalla detta att arbeta, möjligtvis att vara på plats. Dock har ett UFO checkat in, varför dyker de alltid upp när jag som minst vill.
Revbenen var torra.

2007-07-17 @ 03:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0