Föräldrar..

Jag har nog aldrig varit typen som har klagat speciellt mycke på mina föräldrar.
Visst tusan har man lessnat och varit kinkig..haha men aldrig klagat på riktigt tror jag..

O ju äldre man blir desto mindre klagar man har jag märkt.
Helt plötsligt är det guld värt att åka rundor med pappa o fixa grejor en eftermiddag och att mamma ringer hem från Spanien för o höra hur festen gick.

Tänkte faktiskt ta denna bloggen till att tala om att mina paranteser (föräldrar) är kanon! :)

 

1. Mamma och jag på Mattes 20 års fest
2. Min ootroligt mogna pappa och bror på festivalen förra året.

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag älskar dig gumman! Och ja du har verkligen en underbar familj! :) Älskar att gnabba lite med Bernt, svärmors kanelbullar är ju att döda för och din bror har sjukt rolig humor :D

2007-07-15 @ 23:20:30
URL: http://www.fantasifeber.blogg.se
Postat av: Bernt Pappa Johansson

Det var gulligt skrivet av dej,men du vet vi laikar dej också, fast du kan, har varit lite kinkig som barn

2007-07-20 @ 17:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0