Gårdagens kalabalik

Stavas kalabalik så?
Kanske är bättre att skriva kaos?

Jodå vi hade kul...sjukt kul ett tag.
Slutet var mindre kul.
Min underbara tjej fick ett glas/en flaska i huvudet som var menad åt mig. Jävla mongo! Glaset gick inte sönder och hon kom undan med en ordentligt huvudvärk..Men faaan vad förbannade vi andra var..Framförallt jag tror jag. :(

Gick i närkamp med en lyktstolpe, resulterat i att min knoge mår sådär idag, tur det är vänstran :(.
Mer än så behöver ni inte veta..

Innan allt skit hade vi iaf så här kul:

     

1. Eva ser totalt jättepackad ut i sitt försök att skriva sms till min grek.
2. Sandra kramas med spritflaskorna
3. Naw :) You and me honey
4. Vet inte ens hur vi lyckades få rätt på denna bilden till slut. Många försök senare blev vi såhär söta:)

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Måndagkväll!!!!!

2007-07-13 @ 23:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0