Haha!

Sitter här och garvar lite för mig själv...eller ja..i sällskap av en amerikan som tydligen inte heller vet vad sömn är.
Jag har fått en kommentar från Gud him self :P Slå den ni!

O har inte ens hunnit bli trött. Så är de när man har A LOT to do...Shit. Aldrig fel med en mille konferensbokningar, gruppbokningar och annat som inte har hunnits med.
Hrm.

Min sweetie är inte normal, men hon är världens bästa! Finns absolut ingen som anstränger sig som hon gör för att få mig på gott humör. Du ska veta att det är grymt uppskattat gumman..o att jag mer än gärna återgäldar de så snart som möjligt :) Vi har iaf kommit fram till att vårt humör och vår energi verkligen inte har varit på topp under veckan som gått. Vi vet ju faktiskt till och med vad det beror på just nu...bara en sån sak. Då kan man alltid göra nåt åt det iaf :)

Fick köttbullar hos mamma innan...och sen kaffe. Sen bjöd hon på glass på väg till jobb.. O sandra blev arg när hon insåg att vaaafaaaan jag äter ju inte glass längre. Varpå mamma säger "glas är inte onyttigt" okey..men om mamma säger det så måste det ju stämma? Eller...Har inte mammor alltid rätt?
Har för mig att jag läst det någonstans?

Fick ett sjukt oväntat samtal igår innan jobb ockå. Höll på o trilla baklänges nerför trappan när jag såg vem det missade samtalet var ifrån..
Brad?! (JA mamma, BRAD!)

Sjukt kul i alla fall. Pratade om väder, vind, jobb, pojkvänner/flickvänner..munk och nunneliv. Det sista var nog mest på skoj ..Tror jag? Haha! Blev bjuden på grillfest nästa helg innan festivalen också. Galet men skoj! Får la se vad som händer...beror ju lite på när/om syster kommer ner och vilken dag vi ska samlas hos mig innan vi går ner.

Nej, back to business. Har faktiskt en hel del kvar!

Tjo!

Kommentarer
Postat av: Eva

I am you personal driver and entertainer... Eller? O du jag älskar HUNDRAsextinian! Mohahahaha

2007-07-21 @ 05:59:07
URL: http://fantasifeber.blogg.se
Postat av: SANDRA

ingen av våra vänner iaf =) hehe! Hur mår du annars??=)

2007-07-21 @ 14:24:48
URL: http://lsandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0