"Han har flickvän"

Haha, kul kille det där ;)

Jag har snart jobbat halva mitt pass, gått sjukt fort fast det inte har varit något att göra. Nice!

Håller på med nattkörningen nu. Har faktiskt lite smått och gott att pyssla med i ett par timmar framöver. Men först ska jag äta. Sjukt hungrig fast jag blev matad av knäppbollen innan :)
Börjar bli bortskämd med det här med lagad mat när jag umgås med mina underbara kockar...Eller ja..lagad o lagad mat..Var detta första gången denna veckan vi inte köpte hem något eller? ;) Haha!

Blev en mysig kväll fast man skulle iväg.
Mat, kolla på Evas lägenhet igen, handla godis och sen upp för mys i soffan.

Har en galet mysig känsla för tillfället.
Ni vet när allting bara klaffar...När det egentligen inte borde klaffa.
Skön överraskning och jag älskar den känslan :)

Ser fram emot måndag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0