I hissen

Tycker fortfarande att det är sådär kul att komma till jobb och sitta i hissen det första man gör.
Njet. Inte ett dugg faktiskt.

Men har lyckats reda upp det, tackar min lyckliga stjärna att inte brandlarmshelvetet gick på köpet! Puh! Hade varit smått ångest om det också hade gått fel.

Nåja, har insett att jag fullkomligt älskar allt småknåp med stora bokningar, är skitkul! Man måste seriöst hålla tungan rätt i mun och det är sjukt mycke att tänka på. Men så kul!
Något jag saknar nu när man bara kör natt. Visserligen kan jag fortfarande, och jag gör gärna. Men jag har sällan samma energi och glädje för det som jag hade när jag körde dagpass.

Aja, det kommer väl det med. Vi får se.
Nu tänker vi erfarenheter och ser glada ut :)

Har precis knåpat ihop en gruppbokning på tio rum, egentligen inget avancerat, men behövde göra nåt skoj för att hålla mig vaken. Ögonen börjar redan sacka..och jag har varit här i två timmar. Oj då.
Tur att man har lite annat folk i huset i ca en timme eller två till. Festvåningen är inne ju! Nice och se grabbarna igen!

Nu ska sandra sätta igång lite inbrottslarm, blir så jobbigt annars ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0