Jag erkänner..

Okey Okey..
Innerst inne kvittar det hur många nätter jag måste jobba, hur många långa timmar jag måste stå här och se glad ut, fast klockan är fyra på morgonen och jag är svinigt trött.

Jag älskar mitt jobb!
Det finns inte mycke som är bättre än känslan av att en gäst går härifrån riktigt nöjda med min serivce. När man kan hjälpa till lite extra, göra lite mer än det som krävs för att gästerna ska bli nöjda osv.
Underbart!

Är ju som sagt äckligt trött inatt. Får kompensera med att le ännu mer istället. Känner att jag yrar lite smått emellanåt, men verkar fungera bara man är sådär sjuukt trevlig som bara jag kan vara ibland, HAHA!
Jag vet att ni skrattar nu...Lite skämt och lite allvar ;)

Gör inte saken sämre att få massa söta sms från nordligare breddgrader (Helsingborg)
Finaste! Jag tycker om Dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0