Jag ska klara det!

Just för tillfället känns det som att springa ett maraton..det här med att hålla ögonen öppna.
Jag har kommit till det stadiet där jag måste stå upp och gå en runda i lobbyn var femte minut.
Hjälp vad trött jag är idag! Sen är ju klockan halv fyra också, mellan klockan 3 och klockan 5 är det alltid som värst. Då lägger min kropp av. Den vill bara ner under ett täcke och sova. Strunt i täcket förresten. Sova is da shit :P haha

Gör ju inte saken bättre att mina underbara grannar (och alla andra idioter som bor i närheten) har bestämt sig för att föra ett jävla liv mellan kl 11 och klockan 17 på dagarna. LÄGG AV! O då har jag ändå alla fönster stängda för att inte bli störd av fladdrande persienner och gardiner. Med andra ord är det dessutom svinvarmt i hela lägenheten.

Vadå låter jag gnällig nu? Nu hänger jag inte alls med?!

Konstaterade efter ett långt samtal med Patric inatt att min vänsterhand äntligen börjar se normal ut efter förra veckans påhitt. Började ju med att skalaav en bit hud på nåt skumt sätt på måndagen. På tisdagen skar jag av halva handen med en brödkniv och på torsdagen kom jag som bekant i slagsmål med en lyktstolpe.
Stolpskott...hahah! :P Skitkul...
Nu börjar iaf handen likna något, finally!

Jaha, torsdag tror jag minsann att dom säger att det är nu. Även om Tobbe påstår att det inte är ny dag förrän man har sovit..mjaa :P

Har massor att göra förutom sömn...Eller tja..massor och massor.
Ska äta frukost med mamma hemma hos mig, samtidigt som jag ska tvätta.
Sen nanna kudden
Sen kommer spanjoren :)

Fina grejor.
Sen är jag trött igen och vill sova :P
Men sen är det snart fredag..

Eh?

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag ber så hemskt mkt om ursäkt om det råkar vara så att en golvslipare på bottenvåningen håller dig vaken....

2007-07-19 @ 07:50:14
URL: http://fantasifeber.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0