Jag vet INTE!

Tur att jag inte räknade antal ggr jag fick höra "vad är det" eller "hur är det" eller "vad tänker du på" igår.
Jag hade kommit fram till sjukt höga siffror.

Jag vet inte, jag gör verkligen inte det.
Klart jag vet vad jag tänker på..men jag vet inget svar, alltså är jag tyst.

Vet bara att ingenting verkar fungera riktigt som jag vill just nu. Men det ändrar sig, det gör det alltid. Inget jag gräver ner mig över. Men det märks att jag alltid är en glad människa i vanliga fall. Så fort jag tittar bort en sekund eller zoomar ut i en egen liten värld så är det någon där som frågar vad det är med mig.

Nåja.
Festivalen har varit nice.
Fredagen slog det mesta, fan vad kul jag hade! Trots fontänhopp, hockeytacklingar och en mindre hel kropp.
Gårdagen var också härlig, även om mitt humör som sagt inte var på topp. Man har väl sina dagar. Familjen var här..goda drinkar och massa snack. Mat nere på harrys och sen höjdpunkten.. Andreas Johnson. Helt plötsligt förstår både jag och Eva var groupies handlar om ;) Mums!
Dessutom var musiken bra ;) Haha! Riktigt mysig konsert.. Vissa av låtarna får mig verkligen att tänka till.

Do what you wanna do
I love you
Say what you wanna say
I love you
Go where you wanna go, baby
I will follow you

Är det inte lite så det borde vara?

Bilder kommer senare!

Kommentarer
Postat av: sandra

så e d jämt för mig med. är man lite nere någon dag eller råkar vara lite tyst så säger alla, "vad e de med dig idag?" folk e vana att se en glad o uppåt jämt..

2007-07-29 @ 21:50:53
URL: http://lsandra.blogg.se
Postat av: maggan

längesen nu.. hörs i veckan.. du jobbar denna har jag nästan förstått.. så vi hörs en kväll när du ska till jobbet.. tänker på dig! puss

2007-07-29 @ 22:47:00
URL: http://magdalenab.bilddagboken.se
Postat av: Nuvarande bästis....

Tack för en underbart mysig helg :) Helt underbart att vi ska bli grannar gumman. O helt fantastiskt att sova bredvid dig efter att man druckigt nån flaska vin och är lite smått salongsberusad... Jaja kom du groupie så går vi! :)

2007-07-29 @ 23:30:25
URL: http://fantasifeber.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0