Jävlar!!!

Det var väl själve fan.
Man har jagat, mailat, ringt.. hållt på....
Sen kommer det här:

Jag citerar min röstbrevlåda

"Heej...Mikael Björk på BroGripen fastighets AB. Jag skulle visst komma till din..ehh..lägenhet och kolla på dina golv eller nån vägg eller nåt sånt. Nina hade visst glömt att framföra det till mig...O ja..du kan ju höra av dig för nu har jag försökt nå dig ett antal ggr...Ring mig på..*********"

OKEY?!?!?!?!?!
Dina golv eller vägg eller nåt sånt?
Nina hade visst glömt att framföra det till mig.
Jag har ringt dig ett antal ggr..

Jävla idiot fanskap!

För de första har man väl för i helvete koll på vad det är man ska kolla innan man ringer?
För det andra..Jävligt proffsigt att "glömma" att lämna över en sån grej INNAN man går på semester?!?! Jag har ju bara ringt dom 1000 ggr...och mailat...men nejdå. Måste ju vara lätt och glömma då.
O för de TREDJE...ringt mig ett antal ggr???
Det ringde från skyddat nr EN gång igår...o hur i hela jävla helvetet skulle jag kunna veta VEM som ringer fårn SKYDDAT nummer om man inte PRATAR IN?!?!

Jävla rötägg!!!
Till råga på allt har idioterna telefontid mellan 9 och 12. Så man ringer mig kvar i åtta och pratar in detta trevliga meddelande, vill att jag ska ringa men har inte telefontid förrän kl 9.

Jag jobbar för i helvete natt denna veckan. Har väl fan annat för mig...typ SOVA!!!!!

Ja...JAG SNEAR!!
O de ska han fan få höra om en halvtimme!

Ska hänga på den linjen....o svarar han inte ska jag hänga honom!

Kommentarer
Postat av: Eva

Även om Nina nu hade lyckats glömma det (verkligen ingen chock isf) så sa jag ju ändå åt honom när jag hämtade nycklarna. "Ja jag såg lappen där uppe om någon Sandra Johanssons tak och golv. Jag ska ringa henne direkt när jag kommer upp." Yeah right ditt jävla as. May you burn in hell!

2007-07-17 @ 09:43:45
URL: http://fantasifeber.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0