Karatefylla var det ja

Fy fan.
Ångest.
Shit vad tankad jag var igår.

"Jag är kär i dig...Alltså nej för fan, inte kär i dig...men du vet..kär i dig"
Va? Haha.
Jo..det verkar ju vettigt..

Sitter i ett rätt så städat vardagsrum.
Jag har blivit hamstermamma.
O mina älsklingar spelar Tv-spel.

Har kommit fram till följande under dagen:

*Bikt med badring runt midjan är sådär.
*Rökning suger..på riktigt. Fy fan :(
*Fyllesamtal till jobb borde förbjudas. Min mobil borde va låst mot sånt.
*Mina grannar är några tråkiga jävlar.
*Seriösa samtal på fyllan kan faktiskt vara givande (sällan, men ibland händer det)
*Det ska dröja ett bra tag innan de blir temafest igen
*Jag kommer aldrig att lära mig att för mycke shots inte är bra för kroppen.
*Jag kommer förmodligen inte heller att lära mig att jag INTE ska utmana grabbarna på o shotta med mig
*Inte ett enda fylle-sms är skickat. Jag är grymt stolt över mig själv. Klapp på axeln

Jag hoppas dock att allt jag sa igår är till nån nytta?
Annars vet jag inte...

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Måndagnatten blir intressant!

2007-07-16 @ 12:56:06
Postat av: Malin

Tack för en trevlig kväll :) Det är med att shottar inte är bra för kroppen verkar inte jag heller lära mig.. haha. Men det är ju kul för stunden.. om man inte tar cpstark päronvodka :P Haha! Puss på dig gumman

2007-07-16 @ 18:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0