Konversation med pappa 21.20 idag

Pappa: - Duu...vem är den här greken du skriver om i bloggen, ni verkar ha det mysigt?
Jag: - Va?
Pappa: -Jaa..du skriver nåt om nån grek som tar hand om dig hela tiden
Jag: - Nicco såklart, vem annars?
Pappa: - Jaa...det fattade jag väl.
Jag: - Okeey...men varför frågar du då?
Pappa: - Jaa..men är det nån jäkla hemlighet eller? Du har ju inte sagt nåt.
Jag: - Duu..pappa...om det hade varit en hemlighet...hade det varit så smart och skriva det i bloggen då? Bara en fråga?
Pappa: - Nej..De e ju klart.

Haha :)
Så pappsen, är du nöjd nu? Du är omnämd..Nu ser alla hur otroligt smart du är ;)


Kommentarer
Postat av: Eva

Jag tror jag vet vem greken är.....

2007-07-08 @ 22:21:41
Postat av: Tobbe

När får jag träffa Nicco o bilda mig en uppfattning om honom så att hans avsikter är rena och hederligga.

2007-07-09 @ 02:53:35
Postat av: Tobbe

Din mentor säger.
Jag menar jag måste ju godkänna honom så att min adept (Sandra) inte har tråkigt.

2007-07-09 @ 02:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0