Ledsen..

Sorry ni som vill göra testen om vilken sorts bloggare man är...Jag hittade det på någons blogg och jag har faktiskt ingen aning om var :( ledsen!

Kunde inte blogga nåt inatt, kom inte in på blogg.se på jobb :(. Attans. Hade å andra sidan inte så mycket att skriva om heller så det gjorde nog inte så mycke, hade mest blivit meningslöst dravel.

Idag har jag däremot hunnit med en massa. Kom hem och käkade lite frukost, somnade på soffan och vaknade när mamma ringde vid kvart i tolv. Upp, snabbsminkning och tandborstning och sen ner till henne för o möta upp pappa. Vi tre åkte ner på stan..vandrade Kullagatan fram och tillbaka i jakt på en snapsklocka i silver..Jehepp?
Hittade ingen. Överraskning va?
Åkte ut på Biltema (JAG HATAR BILTEMA!) och Väla också.
Väla var fullt av äckliga barn som sprang helt hejdlöst. Vafan är det med alla föräldrar.

Tror jag mumlade nåt mordiskt om att nån unge skulle slå huvudet i stengolvet..Elakt jag vet. Men jag orkar inte. Speciellt inte efter 3 timmars sömn. Fick i alla fall mitt kaffe och en baguette och kunde lugna ner mig.

Hemåt och bäddade rent, och började stryka tvätten. Pratade med Foffo och klämde halvt ihjäl mig i klädkammaren i ett försök att prata i telefon, sträcka mig längst in bland kläderna OCH hänga upp en tröja samtidigt. Gick sådär o nu har jag ett fint blåmäke på kärlekshandtagen ;)

Darling kom och lagade mat under tiden som jag strök klart...Yepp mamma, jag har strukit ALL min tvätt...kors i taket ;)
Käkade och softade i soffan ett tag...nu kollar han på HIF med grabbarna..
Jag...sitter här. Storebror, svägerska och barn har varit här och hämtat hem hamstrarna...men dom kommer ju tillbaka på torsdag kväll så ;) haha!

Ska hoppa in i en dusch...måla naglarna och fräscha till mig lite allmänt. Börjar få ont i huvudet och käkarna börjar låsa sig. Trött och arg brukar det tyda på...Dock kan jag inte komma på vad jag är arg på? Är inte arg vad jag vet..hum?
Undrar lite hur jag pallade med det här med käkarna i ett helt år...galet...Är kanske bara trött o allmänt småkinkig nu?
Trött är jag..Men? Äh..skitsamma.

Blir nog bätte efter en dusch och lite "ta hand om mig själv-tid"

Min babe kommer hit igen efter fotbollen, så då blir det film och ramlösa. Ska bädda ner oss i soffan och kolla på Capricciosa... Mysigt!

Ha en bra kväll! Kommer nog en update senare!

   

I miss my Big Brother...ses ju knappt längre:(

Kommentarer
Postat av: Eva

Hej min solstråle! :) Saknar dig gumman... Vill leka imorron.... Vill du leka imorron? :)

2007-07-24 @ 00:05:31
URL: http://fantasifeber.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0