Måste, borde, ska!

ÅHH!

Dagens har gjort:
-Ätit frukost
-Duschat
-Brunutansolat
-Diskat
-Klätt på mig

Dagens borde har gjort/måste göra:
-Hänga upp tvätten
-Platta håret
- Dra på mig en tröja och sticka ner på stan och lämna filmen + handla en flaska rött till kvällen.
-Hitta en outfit inför kvällen
-Ta fram körrfärsen ur frysen och tina inför kvällens lasagne
-Panta en miljon flaskor

Okeeeyyy...Ta dig i kragen Sandra, vädret är ingen ursäkt.

Hmm..
Planen blir som följer:

-Plugga i plattången
-Hänga upp tvätten i väntan på att tången ska bli varm
-Precis i detta nu vända mig om och ta fram körrfärsen ur frysen
-Hoppa i en tröja och ett par ballerina och springa ner på stan efter att håret har blivit platt.

Flaskorna kan pantas när vi handlar tillbehören till lasagnen..

Lägesrapport kommer senare!

Kommentarer
Postat av: Jennie

ja det har jag men ingen lycka där inte :(

2007-07-12 @ 14:55:09
URL: http://jenniep.blogg.se
Postat av: Tobbe

Varför denna stress du är ju ledig passa på och njut.

2007-07-12 @ 16:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0