Men för fan!

Att väga fördelar mot nackdelar fungerar inte.
Jag kommer inte fram till ett skit just nu.

Ska hem, äta gröt och sen sova på saken. Hoppas på att vara SÅ mycket klokare om 10 timmar, annars vetifan?
Klokare lär jag nog vara iofs..vid den här tiden är man väl inte riktigt på topp... Haha årets underdrift "inte riktigt på topp" nej just det.
Hoppas bara på att få sova riktigt ordentligt.

Host Host..ligger inne med världens rethosta också..och en röst från helvetet. Nice. Eller inte.
O nej..jag börjar inte bli sjuk, känner mig inte alls sjuk i alla fall. O har verkligen inte råd eller tid att bli det heller. För att inte tala om hur lite lust jag har med det.
Orka.

Natti Natt.. Om en timme är jag nästan hemma i miiin underbara säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0