Men kom igen då!

Hjälp.
Tre och en halv timme kvar, helt sinnes.
Har varit klar med allt sen två timmar tillbaka.
Sitter här med andra ord...Har kollat på recept, kollat på filmer (beställt två stycken-mamma kommer att bli jätteglad när hon ser den ena), kollat fallskärmshoppning (sjukt sugen igen), läst alla artiklar på aftonbladet och läst några sidor i boken som jag hade med mig.
Nurå?

Fallskärmshoppning ja. Mitt knas-tåg går ju inom Eslöv på kvällarna numera, banarbete i Kävlinge o grejor..Såg planet (samma plan som jag har åkt med) lyfta..kvällshoppnings med andra ord. Underbart. Skulle vilja göra ett tandemhopp från luftballong, hur coolt hade inte det varit? Blir min önskan inför 25 ;) hehe..Var ju 20 sist så..

Nu vill jag bara hem! Älskling kommer och kramas lite innan jag ska nanna. Mysigt. Sen soooooova och sen upp..Beroende på tiden ska jag kanske träffa Eva. O om mamma kommer hem i tid ska jag ta en snabbfika med henne innan jag drar iväg till jobb igen.

Imorgon är de tvätt...Sen på kvällen kommer darling :D Sandra happy :P haha
Tur att frukosten snart kommer in....Annars somnar jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0