Mer naket!!

Vi har lyckats igen.

Började dagen skitbra..Genom att vakna brevid en av mina två favoriter och mysa :)
Fortsatte dock mindre bra..
Gick och handlade bullar till oss..träffar ett visst ex. Ni vet det exet som jag helst hade velat gräva ett stort hål till...och sedan stoppa ner honom..med massa jord över.
Men nu är jag kanske lite tjurig?

Sneade på riktigt. Men det har gått över nu.
Frukost i soffan..sen skulle darling till jobb.

Eva plockade upp mig..ner på staden.
Vandrade runt lite, fikade och sen ut på ikea och inventerade inför helgens kommande temaparty..
HAWAII here we come!
Har skaffat oss varsitt IKEA Family kort och gett IKEA vår åsikt om förbättring..
Mer naket åt folket!

Tja på er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0