Mera bilder

Jag lovade ju...
Skratta inte för mycket nu ;)



1. Eva har alltid velat ha en sån här moppe...?
2. Den här bilden skulle vi ta på oss båda..det gick sådär
3. Jag posar med nån staty i city
4. Safe sex?
5. Eva med cidern i högsta hugg på hampan
6. Sandra med cidern i högsta hugg på hampan
7. Fyllemat...kex o ost..Snobbigt :P


Just nu då?
Har varit nere med kidsen på stan..Käkat, druckit kaffe och åkt karusell...Boozter. Fy fan. Sällan jag blir konstig av karuseller..men denna. Hjälp?
Men kul var de, o nu har jag åkt den ;) Längesen jag och storebror åkte karusell på festivalen ihop.

Senare?
Sitter ju här just nu, ska städa undan lite sen blir de nog en flarra vin med Malin och sen tripp till nere på stan :) Gött mos!

Ses där?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0