Min!

Haha...Det slog mig på riktigt inatt.

I like the feeling :)

Min, min, min ;)

Upplärningen går nog bra..Jag hoppas det iaf :) Inte riktigt van vid att vara läraren, men det är skoj...Man lär sig sjukt mycket själv under tiden!

Vill bara hem och sova nu dock..Men icke. Tvättas ska de göra.
Håll tummarna för att jag kan trycka in allt i två maskiner, pallar inte mer :(

Fortfarande feber och halsont by the way. Det gick visst inte över av att jobba...Konstigt?!

Nicco kommer iaf i eftermiddag och kurerar mig :) Eller hur var det? Lovade du inte det?? Fick jag för mig :P

Nu får vi snart gå hem, det får man väl vara nöjd med. 5 nätter kvar. Det går faktiskt undan, konstigt nog. Det är sällan så att veckorna går fort när man faktiskt längtar nåt grymt efter något som händer i nästa vecka..men men kul när det händer.

Jag ser iaf fram emot måndag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0