Mutter, Morr, Suck, Bah!

Oj vad positiva vi är.

Natten har faktiskt gått undan. Har inte ens haft en antydan till trötthet i kroppen, vad händer?
Jag har ju sovit jättelite?!

Däremot hade jag massor att göra när jag kom igår..Blir väl så när man är ensam ordinarie på bygget. Rätt skönt även om högarna var mindre lockande när jag kom igår.

Hade en liiten svacka igår där ingenting kändes bra. Rubriken säger exakt vad jag tyckte och tänkte.
Men..pratade med Eva, ett välbehövligt nattsamtal, och konstaterade att det löser sig.

Alla kan inte vara på topp alltid. Alla är väl trötta då och då. Bara att gilla läget.

Dagen igår hade toppar och dalar. Gick från god frukost och helt okey humör, till skitförbannad och mongotrött...för att sen vandra till smiling sandra ett tag...och sen rakt ner i tröttheten igen...Jahaja? Och allt det här var bara innan jag kom till jobb.

Idag blir det i alla fall frulle hos mammsen, sen rakt hem och i säng. Ska inte göra ett skit mer än just det idag. Äta och sova. Andas..
Jo mata mina husdjur...Ville och Valle :P

Har förresten stått och läst Evas gamla bloggar. Tur att inga gäster var i närheten då jag har stått och småfnittrat nästan konstant.
Du är underbar gumman! Fan vilket dreamteam vi är!

O du...Min trötta knäppboll. Hoppas det gick bra att komma upp i morse.
Tycker om dig!

Off om 40 minuter, kunde varit värre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0