Newline!

Ni som har läst min blogg innan vet ju att jag har en löparjacka som jag bara älskar. Newlines höst/vår jacka. Funkar skitbra att springa ute i men är även super på löparbandet på vintern. Helt underbar.
Såg att Iform nu har ett nytt erbjudande..2 nummer av deras tidning och en likadan Newline jacka som jag har, fast i rosa..Skulle kunna döda för den jackan!
Sjukt snygg!
Synd bara att man inte kan utnyttja det erbjudandet..eftersom jag redan prenumererar på Iform :(

På tal om träning.
Hittade grymt snygga Nike träningsbrallor på Team Sportia på Väla idag. Trekvarts rosa/grå. Mums!

Men nixpix. Blir tight med shopping udner månaden som kommer. Nu ska vi vara vuxna ansvarsfulla och lägga undan pengar istället. Har ju faktiskt en jävla massa träningskläder redan så..
Men två löparjackor är väl inte för mycke? haha :P Nee jag skojar :P

Kommentarer
Postat av: Eva

För det första. JAG HATAR ATT VARA ANSVARSFULL OCH VUXEN! Jag tycker om att åka ner för Grands trappor på rumpan :) dem är ju som gjorda för det... Jag kan ju knappast vara den förste och sista du sett som gjort det? Eller.... By the way. Sätt upp prenumerationen på mig då fröken så får du jackan så klart! Jag menar va kostar prenumerationen 99 kr eller nått? Hyffsat pris för en jacka. Även när man är vuxen.

2007-07-22 @ 09:26:53
URL: http://fantasifeber.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0