Nu då?

Åhh...
Gick och la mig riktigt förbannad i morse, vilket nog ingen missade efter mitt senaste inlägg..
Resulterade i att jag har vaknat en gång i timmen. Joo men jag kommer nooog att vara pigg inatt :(
Har dessutom lite dammsugning framför mig..fick ett frispel när gardinen började slå i vinden och jag vaknade för 19384:e gången...Drog igen fönstret liiiiite hårt...Kruka och JORD överallt i sovrummet med andra ord...

Jodu.

Sen jag vaknade har jag verkligen gjort allt för att bli på bättre humör..Sådär lätt när man redan är trött men inte kan sova.
Har tagit en lååång dusch, fixat hårinpackning, ansiktsmask, ätit, tittat på "två och en halv män"...nu vet jag inte mer?

Eller jo..ska äta lite cocosglass också..det kanske funkar?
Hinner sova en timme till om jag vill...men fan :(

Kul dag det här.

Kommentarer
Postat av: Eva

Två och en halv män (man?) är vår serie gumman! :D

2007-07-18 @ 00:47:08
URL: http://fantasifeber.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0