Nu får det vara nog!

Satt i soffan idag och konstaterade att jag har gått upp lite många kilo dom sista två månaderna.
Nix, jag vet att jag är långt ifrån överviktig, men vafan..Van vid att min mage är platt..det är den ju verkligen inte nu.

Så nu räcker de med massa vin på vardagskvällar, pizzor och chips.
Mer nyttig mat till Sandra!

Kul när man då kommer till jobb och konstaterar att jaha...det blir räkmacka idag igen...med majonäs. Jag avskyr majonäs. Urk.
Räkmackorna är iofs rätt goda..om man ploclar bort majonäsen. Blä!

Börjar längta nåt grymt efter träningen också. Ska bli underbart att komma igång. För att inte tala om hur mycke pengar jag kommer att spara dom första två månaderna. No booze for me :)

Har med egna laptopen idag.. Är ju i stort sett redan klar med allt som ska göras, väntar bara på två incheck sen ska jag försöka roa mig..Hrm?

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0